Tack Moa!

Kan denna dagen bli bättre? Haha, det återstår att se.. ^^
Jag är en av finalisterna på Epicfaiil, och tävlar om dagens blogg!
Skulle blivit glad om ni röstade på mig, inte för att så många kanske skulle gjort det, men men.. Finns det några extra söta sockerbitar som vill göra det?
Klicka på länken & sen rösta, rösta på nummer 1, maha. ♥
http://epicfaiil.se/2011/july/finalisterna-av-veckans-blogg.html#comment
Btw, här är några bilder av min nya kamera!
Ni kanske är pinsamma, men jag älskar er ändå! :)
Är mina föräldrar bäst, eller är dem bäst? Svarar JA på båda. ^^
Men somsagt, skulle blivit jätteglad om ni röstade på mig. ♥
Nu ska jag kolla på solnedgången & kanske ta några fina bilder, sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera så får du en klubba!

Ditt söta namn:
Stanna här, hihi.

E-postadress: (bara jag som ser. maha.)

Din söta blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0
Free Hello Kitty ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com