Världens bästa överraskning!

Hello, jag kan inte beskriva med ord hur lyclig jag är..
Jag hade precis cyklat hem från Cici, var trött & matt. Jag visste att mamma och pappa hade vart på Media Mark för att handla saker, bland annat en ny TV till Anton. (Se bild längst ner.) Och så sa mamma att dem hade lämnat tillbaka system kameran som jag använde hela tiden till pappas jobb, eftersom att vi hade lånat den därifrån jättelänge! Jag blev ledsen, men då gick mamma in till köker och hämtade en systemkamera-väska och sa "Hur var det denna funkade?". "E det Camillas & Petters?" frågade jag, då tog mamma upp den & sa att den hära såg lite nyare ut, och med det menade hon att.. DEN VAR MIN, MIN HEEELT EGNAAA SYSTEMKAMERAAAAAA! :D

Åhh, just nu så har datorn laggat upp sig på "Välj fil"- knappen, så kan inte ladda upp bilder. x__x
Men uppdaterar senare om det går.. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länkbyte? ^^

2011-07-18 @ 20:10:33
URL: http://thinkpiink.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci,



louis vuitton, victorias secret osv!



Det vore jättekul om du var med :)

Det är bara klicka här på länke för att komma till tävlingen;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

2011-07-18 @ 20:16:50
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera så får du en klubba!

Ditt söta namn:
Stanna här, hihi.

E-postadress: (bara jag som ser. maha.)

Din söta blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0
Free Hello Kitty ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com