Ice-cream

Hello.
Visst är det blåsigt & målnigt, men det är fortfarande ganska varmt. :)
Så jag kör på en tisha från KappAhl & ett par jeans-shorts.
Älskar tröjan, soo Eve style. ;)
Som sagt, ni hittar den på KappAhl från 99 :-.
Jag tänkte bara påpeka att jag kommer vara bortrest i Malmö, imon. Sedan på onsdag ska vi åka från Malmö till Danmark och vara där en heeel dag på tivoli! ♥ Sedan på kvällen åker vi tillbax till Malmö igen, alltså vi bor på ett hotell där, och så åker vi hem på torsdagen. Ska bli så kul! :)
Men vi ska ha med våran laptop, så jag ska nog kunna blogga. (Hoppas jag!)
Annars så ses vi på torsdag, för jag bloggar inte mer idag, bara 2 styckna tidinställda inlägg! ^^

Kommentarer
Postat av: Neci

wannabe kissie....

2011-07-20 @ 09:07:48

Kommentera så får du en klubba!

Ditt söta namn:
Stanna här, hihi.

E-postadress: (bara jag som ser. maha.)

Din söta blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0
Free Hello Kitty ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com