Hej & välkommen!

Jag tänkte presentera mig själv lite och skriva varför jag kom på namnet "Candycream". ♥

Som ni alla kanske vet, så är jag före detta "Bluegloweyes.blogg.se".
Men jag började själv tycka att namnet var lite jobbigt!
Så jag bestämde mig för att fortsätta bloggen, fast med ett annat namn.
Jag kommer skriva om samma saker som jag gjorde i min förra blogg. ^^
Jag heter då Evelina, och är 12 år gammal.
Jag gillar foto, media, redigering & att sjunga.
Jag vill någon gång vinna "Blog Awards".
Varför jag kom på detta namnet, Candycream, är då för att jag gillar godis, och godis på engelska är ju "candy".
Och eftersom att "candy" var upptaget, så la jag till "cream".
Inte så komplicerat faktiskt. ^^
För övrigt så heter min älsklings blomma Daisy.
Och detsamma med min favorit "Super Mario- figur".
Sweet dreams. ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en klubba!

Ditt söta namn:
Stanna här, hihi.

E-postadress: (bara jag som ser. maha.)

Din söta blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0
Free Hello Kitty ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com