Flowers all around

Hello.
Idag så var jag ute och fotade lite, så kom jag till en otervändsgränd vid ett hus. Jag såg ett par fina blommer bredvid, så jag satte mig ner och började fota. Då kom helt plötsligt 2 hundar ut från husen och sprang fram till mig, en dam/tant kom efter och ropade på hundarna, och så hälsade vi och så. Hon bjöd in mig och visade mig hennes tomt, det var FULLT med massor av blommor, hon sa att jag tog jättefina bilder och var så snäll och söt, jag fick fota blommorna och hon brukade också fota ibland, hon hade en Nikon som jag! Överallt hade hon odlat saker, Petunior, Minta, Valmo, ALLT! :) Hon hade jättefin tomt och älskade djur & natur, blommar och att fotografera, precis som jag. ♥ Här är några fina bilder:
Spana in lille flugan! ♥





Sweet dreams. ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en klubba!

Ditt söta namn:
Stanna här, hihi.

E-postadress: (bara jag som ser. maha.)

Din söta blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0
Free Hello Kitty ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com