Bild tävling ♥

Jag tänkte ha en bild tävling.
Och den går ut på att skicka världens finaste sommar bild (enligt dig) till [email protected].
Här är reglerna & instruktioner:
1. Vad ska bilden handla om? - Allt möjligt! Det ska vara en somrig bild, en gammal eller nytagen, spelar ingen roll, bara den är somrig och gör mig glad!
2. Vad vinner jag då? - Priser ser du efter bilden nedan.
3. Du för INTE skicka olämpliga bilder, dvs. diskriminering, skrämmande bilder, m.m.
4. Bilden måste vara tagen av DIG. Om jag hittar den någon annanstans, vilket jag troligtvis kommer göra om du har tagit den av nån, blir du diskad & din IP spärras!
5. Måste jag ha en blogg? - Japp, det står mer om det nedanför.
5. Hur blir jag med? - Jo, först måste du ta bilden, eller om du inte redan har den. Ladda över den till din dator, och om du har en blogg måste du ha en e-post, om inte, så får du skaffa en. När du loggat in på din e-post så skickar du bilden till mig på [email protected].

Priser.
Man vinner en länkning som tas bort efter 1 vecka och dagens blogg.
Jag har över 100 läsare, så det är bäst att passa på om du vill få fler läsare till din blogg.
Skriv en kommentar i DETTA INLÄGG om du är med.
Så skicka in eran finaste sommarbild! ♥
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har ingen blogg :(.

Lycka till, skulle vart med, men får inte ha bloggar av mina föräldrar ^^.

2011-07-22 @ 14:56:34

Kommentera så får du en klubba!

Ditt söta namn:
Stanna här, hihi.

E-postadress: (bara jag som ser. maha.)

Din söta blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0
Free Hello Kitty ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com