Första skoldagen.

Hej alla.
Är ganska trött just nu.. Men det var jättekul i skolan. :) Jättesnälla nya klasskompisar också.
Är ganska nöjd med klassen.
Okej jag kan berätta hela dagen:
Vaknade, Annie ringde och blablabla.. Sen åkte vi bil till skolan.
Där så satte jag & Annie oss på pyramiden och blablabla igen.. :P
Sedan gick vi in och typ trökade i klassrummet och våra lärare, Gunhild & Johan typ snackade om deras husdjur?!
Sedan gick vi ut på rast och så, sedan hade vi lektion igen och sen så var det bamba.
Hörde några från 9:an säga såhär om mig:
Varför.. Varför ska HON ha en iPhone?!?!?!
Varför ska en från mellanstadiet ha en iPhone?!
_________________________________________
Haha, vad ska man svara på det? För att jag vill eller what? :o
Typ 1 års lång kö till bamba, och äcklig mat. Inte förvånad, hatar skolans mat.
Sedan så slutade vi.
Jag & Annie & Frida tog bussen hem, sedan gick jag och Annie till församlingshemmet och gungade på en awesome gunga typ. Sen kom Frida ner och vi var där i 4 timmar?! :O
Men sedan käkade jag hemma och stack upp på mitt rum och skriver detta nu. :)
Gammal bild från arkivet.
Har ni börjat skolan? Vad tycker ni om första skodagen, hiss eller diss? ;)
Bloggar KANSKE senare.

Kommentarer

Kommentera så får du en klubba!

Ditt söta namn:
Stanna här, hihi.

E-postadress: (bara jag som ser. maha.)

Din söta blogg:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0
Free Hello Kitty ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com